Van-e jövője a csomagolóanyagnak? A pécsi Zebra Szatyor véleménye a változó világ új követelményeiről.

A csomagolóanyagokat sokáig csupán egyszerű kiegészítőként tekintették, amelyek elsődleges célja a termékek védelme volt. Azonban a változó fogyasztói szokások, különösen az online vásárlás gyors térnyerése és a fenntarthatóság iránti növekvő igény, új jelentőséget adott a csomagolásoknak. Ma már nem kérdés, hogy szükség van csomagolóanyagra; inkább az, hogy milyen formában tudjuk kielégíteni a modern világ elvárásait.

NGM: nyáron tovább nőtt a SZÉP-kártya népszerűsége

A 2024-es év eddigi eredményei is megerősítik, hogy a SZÉP-kártya kiemelt szerepet játszik a magyar családok pénzügyi eszköztárában, támogatva gondtalan pihenésüket, miközben a hazai turisztikai és vendéglátóipart is erősíti a kereslet növekedésén és a fogyasztás bővülésén keresztül – közölte a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) kedden az MTI-vel.

Szeged, Otthonfelújítási Program, otthonfelújítás, lakásfelújítás, házfelújítás, építőipar

KSH: az építőipar súlya Magyarországon az EU átlagát közelíti, de növekedése gyorsabb

Magyarországon az építőipar nemzetgazdasági súlya jelentős, azonos szinten van az európai uniós átlaggal, termelési volumene az ezredforduló óta csaknem megduplázódott, növekedése tartósan meghaladja az EU-átlagot – közölte a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) a Budapesti Metropolitan Egyetemmel (METU) közös, az építőipar értéklánc hosszát és területi koncentráltságát vizsgáló kísérleti statisztikája alapján.

MTÜ: közel 8 millió vendégéjszakát regisztráltak június-júliusban a vidéki szálláshelyek

Több vendég szállt meg a vidéki szálláshelyeken június-júliusban, mint a tavalyi rekordévben; a nyár első két hónapjában a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) adatai szerint 2,9 millió külföldi és hazai utazó 7,9 millió vendégéjszakát töltött a fővároson kívül – közölte a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) az MTI-vel pénteken.

Az Apple vezeti a világ legértékesebb technológiai márkáinak a listáját

Az Apple lett a világ legértékesebb technológiai márkája 2024-ben, megelőzve a tavalyi vezető Amazon.com Inc.-t, amely a versenytársak erősödésére a negyedik helyre csúszott vissza a Brand Finance brit piackutató és üzleti tanácsadó vállalat összeállítása szerint.