Új fejezet kezdődik a magyar vállalkozások életében

Helyi hírek

A CMO24 Zrt. elsőként indítja el a magyar piacon komplex, online számlázást és kereskedelmet támogató felhő alapú szolgáltatási csomagját. A cégcsoport több évtizedes tapasztalattal rendelkezik a hagyományos és online pénztárgépek piacán. A vállalat célja, a hazai KKV-k digitalizációjának támogatása, olyan informatikai és pénzügyi megoldásokkal, amelyekre jelenleg nincs példa Magyarországon.

Az időhiányt, az adminisztrációt, valamint az ügyfelek megszerzését és a velük való kapcsolattartást jelölik meg a leggyakrabban a kis- és középvállalatok tevékenységük azon sarkalatos pontjaiként, amelyeknél a legtöbb akadállyal szembesülnek. A CMO a magyar piacon elsőként indítja el digitális szolgáltatását, amellyel mindezekre komplex megoldást a nyújt KKV-k számára.

A kkv-k gazdasági súlya rendkívül jelentős a magyar gazdaságban, ezért digitális felkészültségük az egész ország gazdasági versenyképességére kihat. Azon vállalkozások, aki ezt felismerik és hajlandók fejleszteni, azok komoly előnybe kerülnek versenytársaihoz képest” – hangsúlyozta Várkonyi Gábor, a CMO24 Zrt. vezérigazgatója.

A CMO24 Zrt. fejlesztőcég vállalása, hogy a magyar mikro-, kis- és középvállalkozások számára biztosít mindent egyhelyről, amely a 2020. július 1-jétől érvénybe lépő számlaadat-szolgáltatási kötelezettséghez szükséges. Ezzel a megoldással új szintre emeli a vállalkozások digitalizációját. A magyar piacon elsőként egyszerű és komplex szolgáltatásukkal lehetővé teszik, hogy a vállalkozók egyhelyről érjék el az online számlázó programot, a pénztárgép üzemeltetést, a készpénzmentes fizetést biztosító bankkártya-leolvasó készüléket, valamint csatlakozást az Azonnali Fizetési Rendszerhez (AFR).

A kereskedelmet támogató szolgáltatási csomagjuk bárhonnan elérhető felhőalapú kereskedelmi rendszer, amely egyszerűen kezelhető és átláthatóságot biztosít a felhasználók számára, mindezt akár egy mobiltelefon applikációból!

Szakembereik több évtizedes tapasztalattal rendelkeznek arról, hogy a kereskedők és szolgáltatók valójában milyen megoldásokat szeretnek használni, ezeknek az igények megismerése és az innovatív szaktudás teremtette meg a CMO egyszerű komplex szolgáltatását.” – ismertette Várkonyi Gábor a vállalat vezérigazgatója. Nem titkolt szándéka a magyar cégnek, hogy olyan szolgáltatási csomagot nyújtson, hogy – „ügyfeleinek egyetlen cég tudja biztosítani a kötelezően előírt számlaadási, nyugtaadási és készpénzmentes fizetési kötelezettségnek való megfelelést, és ezzel egyszerűsíti az adminisztrációt. Ezt fogja segíteni 120 partnerük, akik szükség esetén személyesen állnak az ügyfelek rendelkezésére.” – húzta alá a vállalat első számú vezetője.